1DLoverForever

Direktlänk till inlägg 6 april 2014

BELLIIIS HERE ♥

Av BellaElinTilda - 6 april 2014 13:50

Heey! Vi  laddade upp en video igår men tog bort den idag xD Han ngn se den? 8D Hahah, nee,, ska skriva normalt nu! xD Haah, fattade ni, om ni läser från mobil/surfplatta kke texten var vanlig, men nt på datorn xD Jag venneh vrf Ellie och Tildiss nt har bloggat idag. Elr joo...det vet jag förresten, dom spelar msp(moviestarplanet) xD Ingen har kikat mig ännu O.o (Det kke beror på att vi nt har ngra läsare ler ngt) Asså, vill sjukt gärna ha frågor och kommentarer, så jag vet att någon läser och att jag nt skriover i onödan iaf, gör jag det? :O Ni kan ju oxå love-ita inläggen förstås ;* Men jag ska spela www.gthotel.org nu! Adda mig, Bellamaja, Maja1230 är mina gub8D ♥Love♥True♥Peace♥ 

//ER Belliiis :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BellaElinTilda - 17 maj 2014 23:38

Heej! Just nue ee jag hoss en kompis och jag ska sova över där x). Vi chillar och ser på tv med choklad och cola! Hennes föräldrar och hennes lillasyster skulle sova i deras stuga över natte, hennes storasyster är på stan (xD) och hennes storebror bo...

Av BellaElinTilda - 13 maj 2014 15:07

En kompis ville att jag skulle visa hur jag ser ut i olika näsor.. så aa, HÄR KOMMER DOM!          ...

Av BellaElinTilda - 10 maj 2014 10:15

Heej!  Har en liten fråga. Om man nt mår bra och råkar skojja om ngt kompisarna nt tkr är kul elr snällt, hur ska kompisarna reagera då ?1.  Dom ska säga att det ee ett tråkigt skämt så att man börjar säga mer "taskiga" grejer, nt fatta att man mår d...

Av BellaElinTilda - 2 maj 2014 10:14

Hejj! Igår hade pappa 60-års kalas ;D  Men nu ska jag gå in på gthotel.org , kke laddar upp lite bilder från det sen ;* // Belliis ...

Av BellaElinTilda - 29 april 2014 19:34

DU MÅSTE SKÄMTA?! Vi har ju inte fått en ända liten kommentar? :c ..    Vi måste väl ha några frågor eller nått sånt? ;( *Suck* :c .. Aja,   P.s Imorgon så har vi tre läxor och jag har inte gjort någon av dom.. Eller en är ett matte test! ;( oc...

Presentation


WEELCOME! Vi är tre 11-12 åriga tjejer som har en blogg tillsammans. xD Läs?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU vi ska skriva om på bloggen? ;D
 Våra liv
 Moviestarplanet
 Gthotel
 Sims
 Tävlingar. (Asså att vi har tävlingar, nt att vi skriver om tävlingar)
 Nyheter. (LÖÖL)
 Blogglistor mm.
 Övrigt (Skriv i gästboken)
 Ingenting
 All där uppe xD
 Venneh, för kommer nt läsa eran blogg mer, dahh?!
 Kändisar
 Andra bloggar
 Ha mycket videos och bilder xD

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards