1DLoverForever

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av BellaElinTilda - 17 maj 2014 23:38

Heej! Just nue ee jag hoss en kompis och jag ska sova över där x). Vi chillar och ser på tv med choklad och cola! Hennes föräldrar och hennes lillasyster skulle sova i deras stuga över natte, hennes storasyster är på stan (xD) och hennes storebror bor i garaget, så vi är ensamma :P Men hennes syster kommer sen :D Nue vet jag nt vad jag ska skriva om. x) Men vi ses :* Byeee// Belliiis

PS. Gåta: Två män är ute och ror, den ena ror åt väst och den andra åt ost, vart kom de? xD Svaret kmr i nästa inlägg      DS.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


WEELCOME! Vi är tre 11-12 åriga tjejer som har en blogg tillsammans. xD Läs?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU vi ska skriva om på bloggen? ;D
 Våra liv
 Moviestarplanet
 Gthotel
 Sims
 Tävlingar. (Asså att vi har tävlingar, nt att vi skriver om tävlingar)
 Nyheter. (LÖÖL)
 Blogglistor mm.
 Övrigt (Skriv i gästboken)
 Ingenting
 All där uppe xD
 Venneh, för kommer nt läsa eran blogg mer, dahh?!
 Kändisar
 Andra bloggar
 Ha mycket videos och bilder xD

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards